Jelölt 2016

MVM EDISON LIGHT UP!

A magyarok múltban is megkerülhetetlenek voltak a technológiai innovációkban, ahogyan az innováció is megkerülhetetlen Magyarország jövőjében. Az MVM ezért az IBM szakmai támogatásával programot indított, amelynek célja egy olyan K+F+I-t támogató ökoszisztéma kiépítése, amely alkalmas a jelenleg hazánkban fellelhető energetikai és energiatudatossági ötletek, illetve hardver- és szoftverfejlesztésekkel, valamint a fenntartható designnal kapcsolatos kezdeményezések inkubálására.A kampánnyal elsősorban a program első lépéseként meghirdetett pályázatban érintett ötletgazdákra fókuszálunk, de szeretnénk a legszélesebb körben is a magyar innovációs potenciálra irányítani a figyelmet. „Lépj ki a fényre!” A kreatív koncepció központjában az áll, hogy a valódi innováció sokszor „sötétben dédelgetett” álom, amelynek kontúrjaihoz fényre, inspirációra és támogatásra van szükség. Az MVM EDISON Light Up! pályázat az első löketet biztosítja, ahogy azzal bíztatja az innovátorokat: „mi már itt vagyunk”.Ahogy a filmünknek már az elején megjelenik: “Az ötlet olyan, mint amikor fényt gyújtunk a sötétségben.” Az ötlet felbukkanásával indulunk, hogy aztán a végén az innovátorok közösséghez érkezzünk meg, majd valódi hús-vér szereplők kezdik szimbolikusan megvalósítani ötleteiket.A hirdetések célcsoportja az innovációs potenciált jelentő start-up-ok, spin-off-ok, kis- és középvállalkozások, illetve felsőoktatási hallgatók, magánszemélyek. Számukra ők jelentik az ötletet, az energiát, a jövőt. Ezért igyekeztek a hozzájuk tökéletesen illő, a klasszikus imázshirdetések helyett inkább a határokat feszegető kreatívokat készíteni. Bízunk benne, hogy a film nézői sokadik megtekintésre is találnak benne felfedezni valót.

63513afdc77c2aa760bd9f70_MVM_Edison_LightUp!.png
Strasser Orsolya.jpg
Nagyköveti méltatás

Strasser Orsolya

“A Young&Trinity által megálmodott videó az MVM Edison Light up! innovációs tehetségkutató pályázatának alkalmából készült. Az ügynökség mondhatni egyszerű, de nagyszerű ötlethez folyamodott, hiszen a sötétség és fényesség kontrasztjával játszott, ám mindazt drámai, hatásos módon vitték végbe. A videó kiválóan kommunikálja a pályázat mondanivalóját, miszerint az ötletek fényt gyújtanak az éjszakában, s a professzionális módon megtervezett fénykoreográfia magával ragadó módon képezi le határaik feszegetését.“

A nagykövet további jelöltjei