Mi történik, ha találkozik négy, a bolygó jövőjéért aggódó, ambíciózus, de az egyetemisták szűkre szabott pénzügyi lehetőségeiből gazdálkodó fiatalember? Megalakul a Munch nevű, az ételpazarlás minimalizálására specializálódott vállalkozás, amely négy év alatt úgy lett egyedi és innovatív a piacon, hogy közben egy percre sem feledkezett meg a zászlójára tűzött környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalás fontosságáról.
A Munch 2020-as Highlights of Hungary-jelölését nagykövetként támogató Marsalkó Dávid zenész szerint a vállalkozás sikerének titka, hogy pofonegyszerű, egyszerre zöld és eredeti ötletre építve járul hozzá ahhoz, hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon, vagy legalábbis kevesebb váljon feleslegessé. De hogy kerül a káposzta az asztalra, vagyis miért Munch a Munch? Egy biztos, a „munchol” igét még ne keressük a Magyar értelmező kéziszótárban. Az már jobb nyom, ha az angol munch szó felől közelítünk, ami csámcsogást vagy nyammogást jelent. Mindez jól passzolt Wettstein Albert társalapító ötletéhez, akinek az egyik jó barátját becézték Muncsinak, a társaságnak pedig megtetszett a szó egyszerűsége és játékossága. Az, hogy még valamiféle jelentésbeli azonosulás is társult hozzá, már csak hab volt a tortán.
A Munch történetéről bővebben az Inspiráló magyarok - 24 lebilincselő sikertörténet című könyvben olvashatsz, amely megvásárolható a Libri könyvesboltokban.