közgazdász-szociológus, kommunikációs szakértő

Liptay Gabriella
közgazdász-szociológus, kommunikációs szakértő

"A híd-szerep segítségével, amelyet a tehetséges és kiváló kezdeményezések és az üzleti szféra között betöltök, remélem, hogy egyre láthatóbbá és relevánsabbá tudjuk tenni e programot és a vállalati döntéshozók radarjára is eljuttatjuk, hogy mennyire fontosak a "highlights-ok" által képviselt értékek és eredmények és képviseletük. E folyamatban kívánok az idei projektek kiválasztása és nyilvánosságra hozatala által is "mediálni". "

 

“Tizenöt éven át elsősorban telekommunikációs profilú multinacionális cégeknél dolgoztam, így például 7 évig a Magyar Telekomnál töltöttem be kommunikációs vezetői pozíciókat. Feladataim itt főképp a márkaváltásokhoz (T-Mobile, T-Home) kapcsolódtak. Ezt megelőzően az Ericsson magyarországi cégének a kommunikációs igazgatóságát építettem ki, majd vezettem szintén közel 7 éven át.

Az elmúlt 6-8 évben főképp a kultúra, a turizmus, a kreatív ipar illetve az oktatás területén dolgoztam vezető pozíciókban pl. a Libri csoport marketingvezetőjeként, a Design Terminál befektetői mediációs vezetőjeként, vagy pl. az újjáalakult Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs igazgatójaként és több kulturális projekt szakmai támogatójaként.

2017 áprilisától a KPMG marketing és kommunikációs igazgatója vagyok. Fő fókuszom a márkaépítés, a kommunikációs stratégiaalkotás, a kapcsolódó munkáltatói és üzleti folyamatokés szervezetek fejlesztése egy rendkívül szerteágazó, progresszív és komplex tanácsadói és szolgáltatói közegben.

A fentiekkel párhuzamosan több izgalmas kezdeményezéshez csatlakoztam. 2014 őszén Csejtei B. Ildikóval közösen megalapítottuk az Independent Media Education Center-t (IMEC), ahol gyakorlati PR és reklám képzéseket indítottunk a szakma hazai legjobbjainak bevonásával. Kurátorként évek óta aktív szerepet vállalok az Egyenlítő és a Skool alapítványokban, a NIOK munkájában (Nonprofit Információs és Oktató Központ), illetve a Ludwig Múzeum baráti körének elnökségében. Segítem továbbá a szentendrei Ferenczy Múzeumi Centrum működését és az Art Capital művészeti program formálását, a debreceni Csokonai Színház kommunikációját illetve több kulturális és innovációs projekt résztvevője, alakítója, mentora vagyok: így például az ArtMarket Budapest, korábban a Magyar Állami Operaház Klub, a TEDxDanubia programjai.

2015 ősze óta a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja vagyok, továbbá zsűritag vagyok a MagyarBrands bizottságban,  a Magyar Menedzser Szövetség év menedzsere díjban és az EFFIE-ben."

 

"Köszönöm – immár ötödik alkalommal - a lehetőséget, hogy 2019-20-ban is kurátorként segíthetem e különleges platformot. A híd-szerep segítségével, amelyet a tehetséges és kiváló kezdeményezések és az üzleti szféra között betöltök, remélem, hogy egyre láthatóbbá és relevánsabbá tudjuk tenni e programot és a vállalati döntéshozók radarjára is eljuttatjuk, hogy mennyire fontosak a "highlights-ok" által képviselt értékek és eredmények és képviseletük. E folyamatban kívánok az idei projektek kiválasztása és nyilvánosságra hozatala által is "mediálni". "

A kurátor jelöltjei

Ez a weboldal (nagyon finom) sütiket használ a jobb működés érdekében. Ha böngészni szeretnéd weboldalunkat, kattints az OK gombra. További információ

OK

KÖSD BE MAGAD A HIGHLIGHTS OF HUNGARY KÖZÖSSÉGBE ÉS REGISZTRÁLJ!