Hajdu Szabolcs 47 lakásban több mint 1000 embert hozott össze az Ernelláék Farkaséknál című filmje lakásvetítésein. Alkotócsapata számára fontos volt, hogy friss, progresszív marketinggel és minél több alternatív, a közösségi filmnézés lehetőségeit kitágító terjesztési csatornán keresztül jussanak el a nézőkhöz. A lakásvetítések lényege azonban mégsem ebben állt: Hajdu Szabolcsék szerették volna megőrizni a film alapjául szolgáló színdarab játszását követő beszélgetések intim légkörét és a nézői reakciók személyes élményét, hogy a befogadó és az alkotó ne csak a művet, hanem egymást is lássa.
“Egy kampány vagy kampányelem akkor tud zseniális lenni, ha elválaszthatatlan attól, amiről mesél. Az ötlet, hogy Hajdu Szabolcs filmjét lakáspremiereken mutassák be, pontosan visszaadja, átélhetővé teszi azt az intim viszonyrendszert, amelyben a film megszületett. Jó magyar filmet és magyar nézőket ilyen közelségben látni.“