Jelölt 2017

Szerencsejáték szpot

A Szerencsejáték az 2017-től nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a sport, a kultúra és az egészségügy terén betöltött támogatói szerepvállalását önálló reklámkampányokon keresztül kommunikálja. A lottótársaság a lakosság körében több kutatást végzett, melyek alapján a magyarok elsősorban a nemzeti tulajdonú vállalatoktól várják el a társadalmilag fontos ügyek támogatását. A felmérésekből az is kiderült, hogy a Szerencsejáték játékosait büszkeséggel tölti el, hogy a játékok megvásárlása révén a hazai sportolókat is támogatják. A kampány kapcsolódik a piacra lépésének 70. jubileumát 2017-ben ünneplő Totóhoz is, melyet a magyar sportolók 1948-as londoni olimpiára való kijutása érdekében vezettek be itthon. Egy másik sportfogadási játék, a Tippmix 20. születésnapja is idénre esik.A társaság a tavalyi évben közel 9 milliárd forintot fordított a magyar sport támogatására. A kampányhoz kapcsolódó kisfilm rendezői koncepciója a szurkolói élményt igyekszik középpontba állítani, „annak néhol nyers, ösztönös megnyilvánulásaival és közösségformáló erejével” . Az alkotás ezen kívül igyekszik felidézni ikonikus magyar sporttörténeti pillanatokat, melyek vizuálisan újragondolt, vagy éppen aktualizált archív felvételeken jelennek meg a filmben.A rendezők - Juhász Péter és Miki 357 - a magyar zászló piros-fehér-zöld színeit igyekeztek többféleképp belevinni a filmbe, néha az egymást követő képek rajzolják egységgé, máskor egy-egy snittben szeparáltan jelennek meg

63513afdc77c2a1b42bd9f33_Szerencsejatek-szpot.jpg
63513afdc77c2a6a99bd9c04_Boszormenyi_Nagy-Gergely.jpg
Nagyköveti méltatás

Böszörményi Nagy Gergely

De mit adtak nekünk a magyar graffitisek? Egyszer majd megírom a listát (hosszú lesz), addig is itt a legújabb mestermű ezúttal a Szerencsejáték Zrt. megbízásából, Miki357-tel a kamerák mögött, Blik Dani és Nikon Laci látomásos díszleteivel a szemeink előtt. Hollywoodi minőség, instant libabőr, első osztályú hazai.

A nagykövet további jelöltjei