A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványnál immáron 30 éve dolgozunk azon, hogy a gyerekeknek mindig legyen kihez fordulniuk. Képzett ügyelőink éjjel-nappal várják a hívásokat az ingyenesen elérhető és anonimitást biztosító segélyvonalunkon, a 116 111-es számon, valamint minden délután a chatszobákban és az internetes levelezőrendszerünkön keresztül. Szolgáltatásaink elérhetőek minden gyerek, 24 év alatti fiatal és a gyermekekért aggódó felnőttek számára. Évente közel ezer megkeresőnk kér segítséget fizikai bántalmazás elszenvedése miatt, és még több fiatal beszél arról, hogy öngyilkossági gondolatai vannak. Hiszünk benne, hogy a beszélgetésekkel mutathatunk kiutat ezekből a helyzetekből is. Szolgáltatásaink azoknak a gyerekeknek és fiataloknak is lehetőséget és esélyt adnak a változásra, akik nem tudnak a családjukra vagy tanáraikra számítani. Azt tapasztaljuk, hogy arctalanul, névtelenül, egy olyan beszélgetésben, amiből bármikor ki lehet lépni, könnyebb megtenni az első lépést. A szervezet 1993 óta vallott missziója szerint a gyerekeket meg kell hallgatni, segíteni kell nekik, ha bajban vannak, a felnőtteket pedig támogatni kell abban, hogy erre képesek legyenek. Bár sok változás és bővülés történt a Kék Vonal működésében, a gyökerek ugyanazok maradtak: minden munkatársunk és önkéntesünk azért dolgozik, hogy a gyerekek valódi odafigyelést, elfogadást és a bajban segítséget kapjanak.
Web: https://kek-vonal.hu/
Facebook: https://www.facebook.com/kekvonal