A BAMBI újjászületése mögött lelkes fiatalok állnak, akik az ötlet tökéletes kivitelezésére törekedtek. Ezért keresték a legtisztább forrást a térképen, a receptet, egy kézműves kezét, a pontos ízeket, és a legroppanósabb buborékot. Az ikonikus magyar üdítő úgy született újjá, hogy 100% természetes összetevőivel, alacsony cukortartalmával és ízeivel olyan fogyasztási élményt nyújt, ami már a fiatal generáció egészségtudatosságát és tudatos fogyasztási szokásait hivatott kiszolgálni. A gyömbért borókával fűszerezték, a narancs a sevillai narancsligeteket idéző narancsvirágot kapta párjául, míg a citrom valódi citrusosságával hódít, a rebarbarával pedig nagymamáink kertjét idézték meg. A környezettudatosság jegyében azonban kompromisszumot is kellett hozni: a csatosüveg eltűnt, helyette a környezetkímélő zárási technológia a csavaros koronazár lépett, de erre ugyanúgy büszkék, mint ahogy azokra a lépésekre is, amiket a gyártási folyamat környezettudatossága érdekében nap mint nap tesznek. A BAMBIT 1947-ben gyártották először és 50 éve eltűnt. Azóta a magyar popkultúra része. Feladatuknak érezik, hogy gondozzák a történetét, a BAMBIS emlékeket és ismét naggyá tegyék a magyar márkát. Fiatal csapat nap mint nap azon dolgozik, hogy a szeretett kraft üdítőt mindenkihez eljuttassák.
https://www.facebook.com/bambisoda
“A minőségi ásványvíz mellett a Chernel-forrásból 50 év után támasztják fel a Bambi üdítőitalt, ami a magyar popkultúra része. Modern receptúrával, itthon formabontó módon alacsony cukortartalommal, természetes alapanyagokkal, mint például a fermentált gyümölcsök készítenek világviszonylatban is minőségi üdítőitalt.”